פשיזם עליך ישראל

פרידה מסודרת, בהצדעה רומאית, מכל הפשיסטים והפשיסטיות הרבים מספור שכיכבו בטוריו של רוגל אלפר לאורך 2016

 

מאת חנן עמיאור

 

באחד בינואר 2017 כתב רוגל אלפר ב'הארץ', שעיתונאי 'ישראל היום' "בועז ביסמוט הוא פשיסט". למה? כי הוא מרשה לעצמו לדבר בשם "העם".

לכבוד הסיפתח הנמרץ של רוגל לשנה החדשה, החלטנו לכבד את כל יתר הפשיסטים והפשיסטיות שכיכבו בטוריו של אלפר בשנת 2016, ולהקהיל אותם יחד למסדר גאה של חולצות חומות. יעלו ויבואו:

רחלי רוטנר חוזרת בה מהתלונה נגד ינון מגל? רוגל רוגז על רוטנר. הרי מגל פשיסט!

רק מגל פשיסט? מה פתאום! אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. מה שהם לא מבינים זה שהוא לא סתם פשיסט "לא שפוי", הוא "ממחולליה העיקריים של המהפכה הפשיסטית".

דוד ביטן בעד חוק המואזין? איך הוא מעז? הוא הרי פשיסט ערבי בעצמו! אורי אריאל? ראיתם איך הוא מתייצב לצד תושבי עמונה? "פשיסט גנב ובוזז" שכמותו! אותו הדבר גם נתניהו אגב.

מיכאל בן ארי הוא פשיסט וזהו. בלי הסברים. ולא שהאחרים טובים יותר. אתם חושבים שבנט יותר ב"מרכז" מסמוטריץ' בגלל שהסתייג מהציוץ של סמוטריץ' על המיילדת הערבייה של אשתו? איזו תרמית! מתי תבינו ש"שניהם גזענים פשיסטים"?

מירי רגב? רוגל לא יכול לסבול את ההתלהבות מהשמלה שלה בפסטיבל קאן. אתם לא מבינים שהיא לא סתם פשיסטית, היא מאד פשיסטית?

מאד פשיסטית, אבל עם כל הכבוד, אחרי שרוגל צפה בסרט עליו, הוא הבין שהיא עדיין לא מתקרבת למעלת הראי"ה קוק ז"ל, שהיה "פשיסט אירופי קלאסי", "פאשיסט למהדרין". מתי תבינו שלא הרצל ולא ז'בוטינסקי ולא בן גוריון, הפשיסט הזה הוא אבי האומה האמיתי שלנו?

פלא שחסידיו הקימו את מפעל ההתנחלות הפשיסטי ושנציגיהם בכנסת חוקקו את חוק התאגיד הפשיסטי, והם כולם ממשיכי דרכם של מחוקקי חוק השבות הפשיסטי?

רוגל מוכן להתערב אתכם שכל לובשי החולצות החומות הללו גם חוגגים את "יום ירושלים הפשיסטי", ואפילו מאמינים ב'טוב למות בעד ארצנו', שזו כמובן "תעמולה פשיסטית טהורה".

בואו נשים את זה על השולחן: החברה היהודית בישראל פשיסטית. הרי היה איזה היסטוריון שאבחן 14 תסמינים לפשיזם, ו"כולם מפגינים בה נוכחות מוגברת".

רק החברה היהודית? הלוואי. שמאלנים תמימים מתפעלים מהחשיפות החשובות של דרוקר על המיליארדר פאקר ועל הצוללות, בלי לשים לב שבינתיים אין אפוזיציה ו"החברה הישראלית" כולה "גולשת לפשיזם דתי" באין מפריע.

רק החברה הישראלית? הלוואי! אנחנו בבעיה עם המדינה כולה! ראיתם את הסרט של רגב קונטס, "הלאומן היהודי" מנהיג "המחאה החברתית הרקובה", שמהגר לברלין רק בגלל יוקר המחיה? זה שהמדינה עצמה "פשיסטית קלריקלית" לא מפריע לו. רק המילקי.

רוצים דוגמאות לפשיזם שלנו? בבקשה. לא חסר. תגידו אתם לרוגל מה זה היה "האהדה לדייויד בלאט" בסדרת הגמר של קליבלנד נגד גולדן סטייט, אם לא "תופעה פשיסטית".

או גמר האח הגדול, והריאיון של "ארז טל הפחדן" עם שי חי, שבו לא העז להתעמת איתו על "צבא האמת הפשיסטי"שלו"

הבעיה היא שאין שומרי סף. זה לא רק ביסמוט הפשיסט. קחו לדוגמא את העיתונאים חיים אתגר וגיא לרר, שמראיינים את 'הצל' בזמן שהאריות שלו הם "מיליציה פשיסטית" שמתהלכת ברחובות שלנו. נפלתם על הראש?

או עודד בן עמי ורפי רשף, שגם הם מעודדים פשיזם. אחרת למה הם נותנים זמן מסך ואמפתיה לאנשים שעומדים מאחורי היוזמה לגייס כסף להנגשת ביתו של החייל הפצוע יהודה הישראלי מעופרה? הרי כל גיוס הכסף הזה הוא פשיסטי! רק בגלל ש"פשיזם זה מרגש"? לא מקובל על רוגל!

הטלוויזיה החינוכית? אל תבנו גם עליה. תראו איך היא גורמת לאנשים כמו עידן אלתרמן ומירי נבו, שלא לדבר על יהונתן גפן ואלי פיניש, להיות "אידיוטים שימושיים של השלטון הפשיסטי" ובמסווה של תוכניות היסטוריה, "לצרוב במוחם" של הילדים הצופים תעמולה פשיסטית.

אחר כך בא פתאום גם ערוץ 20 הפשיסטי, ומעז לשדר את 'עמוד האש', אותה "מדורת שבט" "ציונית" "רודנית" "מצמיתה", "מחניקה" ו"שוטפת מוח".

גם על 'הוט' אין מה לבנות. אפילו הריאליטי שמשודר בה פשיסטי. יצא לכם לצפות ב'היחידה'?

מילה מרוגל – גם ממערכת החינוך לא תבוא הישועה. ראיתם את המקראה הפשיסטית ללימוד עברית לכיתות ב'? כבר על ההתחלה מופיע בה הסיפור 'יוסף מוקיר שבת', והרי "כל הפשיזם הישראלי החדש מקופל באגדה הזאת"!

ועל רשת 'אורט' שמחנכת לפשיזם שמעתם? אותה רשת שהעזה להזמין לשימוע מורה שהתלמידים העידו שאמר להם בשיעור שצה"ל הוא צבא לא מוסרי. רוצים "חינוך שיכשיר את ילדיכם לעתיד שבו ילבלבו ניצני פשיזם"? שלחו אותם לאורט.

אפילו על הטכניון כבר אי אפשר יותר לסמוך. לפחות לא על הרב הפשיסטי שלו, שמתנגד להצבת עץ אשוח בקמפוס.

אבל הכי גרועים, אפילו יותר מאוהדי דיוויד בלאט ותורמי הכסף לשיפוץ הבית של החייל הפצוע מעופרה, אלו מקבלי הפנים של המדליסטים ירדן ג'רבי ואורי ששון בנתב"ג. פשיסטים כאלה, להקיא.

 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. טרי מהיום- שוקולד השחר (כן, כן) פשיסט

  2. מה שלא מובן זה למה הוא ודומיו מתעקשים לחיות במדינה הרוויה ממה שהם שונאים. אולי מפני שהם מפחדים שאם יגיעו לארץ אחרת יבזו אותם שם ויקראו להם "יהודי".

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות