כל מה שצריך לדעת על בית"ר ירושלים

יש דבר אחד שב'הארץ' ממש, אבל ממש רוצים שתדעו על בית"ר ירושלים

היום קלט נועם לפלר והעלה בפייסבוק, את האופן המגוחך בו דוחף 'הארץ', בכל מחיר ובלי שום קשר, את הטענה שלו נגד בית"ר ירושלים, על כך שבשורותיה לא משחק שחקן ערבי:

לכידה

'מעניין' חשבנו לעצמנו במערכת 'פרספקטיבה'. 'יכול להיות שמדובר באובססיה דומה לאובססיה אחרת של העיתון, להימנע מלהזכיר את "אם תרצו" בלי להוסיף, גם כאן בכל מחיר וללא קשר, את הקביעה (ממנה חזר בו ביהמ"ש בערעור) לפיה "בית המשפט קבע כי יש לה מאפיינים פשיסטיים"?

שפטו בעצמכם: 

14.3.16

אז איך קרה שהברומטר של בית"ר – בשורותיה לא שיחק מעולם שחקן ערבי – ואחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה נשאר אלמוני באופן יחסי להצלחתו? הוא פשוט לא יודע עברית. או אנגלית.

30.8.15

שתי הקבוצות ניסו, נתניה אפילו יותר מבית"ר, אך זה היה רחוק. כמו בשבוע שעבר, בית"ר – בשורותיה מעולם לא שיחק שחקן ערבי – מצאה את קורת השער מבעיטה של עומר אצילי במחצית הראשונה.

24.8.15

מנגד, בשער בית"ר – בשורותיה מעולם לא שיחק שחקן ערבי-ישראלי – התייצב אקס הפועל, בוריס קליימן. והרי גם הבעלים הנוכח־נפקד הגיע מוולפסון.

8.11.15:

אווירה מצוינת היתה, ואפילו קצב, אבל חיפה כמעט לא סיכנה באמת את השער. בית"ר, בשורותיה מעולם לא שיחק ערבי, היתה טובה במחצית הראשונה ונעלמה ברוב רובה של השנייה

27.10.15

לבית"ר ירושלים — בשורותיה לא שיחק מעולם שחקן ערבי — נשמרה הזכות לבחור את הדרך (לסיקור המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב) שבה היא רוצה למות מול מכבי תל אביב.

9.7.15:

16 אלף אוהדים הגיעו הערב (חמישי) לטדי כדי לראות את בית״ר ירושלים, עדיין ללא שום שחקן ערבי בשורותיה,  חוזרת למפעלים האירופיים אחרי שבע שנים.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. מה אפשר לצפות מ"עיתון" שבכל פעם שהוא כותב על יהודים, יהודי מותקף באיזשהו מקום בעולם בגלל אותם דברים שהוא כתב … זה נשמע הזוי לטעון שתקיפת אוהדי ביתר ירושלים בבלגיה, באה לאחר שמקורות בישראל (כתבי "הארץ") סיפרו לבלגים על החוליגנים שעתידים להגיע ושלא משחק שם אף שחקן ערבי? כשמטפטפים את זה במשך כמה ימים, ביום שאותם אוהדים נוחתים, הם מותקפים !

  2. התמדה מרשימה של עורך "הארץ", שמעולם לא הודה שהפסיק להכות את אשתו.

  3. ראשית, אם תרצו אכן הוכרה כתנועה בעלת סממנים פאשיסטים על ידי בית המשפט, וחשוב להזכיר זאת כשמדברים עליהם.
    בית המשפט מעולם לא חזר בו מהקביעה הזו, הסיבה שהקביעה נמחקה היא שהתביעה אותה הגישה אם תרצו נגד 8 אזרחים שפתחו קבוצה בפייסבוק, נמחקה לבקשתם, ואיתה הקביעה שהתנועה בעלת סממנים פאשיסטים.
    עד כאן אם תרצו.

    בתור אוהד בית"ר שנהנה מאוד מהעונה האחרונה שהקבוצה נותנת, אני לא שוכח ולו לרגע שהמועדון נשלט לחלוטין בידי ארגון לה פאמיליה, ושאם הבעלים של המועדון, אלי טביב, ינסה להחתים שחקן מוסלמי בבית"ר, אפילו לא ערבי, נניח, צרפתי מוסלמי או אפריקאי מוסלמי, על התצוגה של הקהל ועשרות האלפים בטדי יתחלפו במפגן שנאה, אלימות והפסדים, בדיוק כפי שקרה עם הגעתם של השחקנים הצ'צ'נים.

    אז כדאי מאוד להזכיר בכל כתבה שעם כל הפרגון למאמן מליגה א', לשחקנים בתקציב של ליגה לאומית והיותה של בית"ר אנדרדוג המתנהל בהצלחה כבירה, עדיין מדובר במועדון גזעני ואלים שהסיבה היחידה ששורר בו שקט היא שהוא מנוהל בידי ארגון פשע.

    • האם יש איזשהו תוקף מעשי לקביעת בית המשפט שהזכרת? האם נקבע שעברו עבירות, או שמא מדובר בהתנסחות של שופטים שדעתם שמורה להם? אחרי הכל,דווקא עיתון "הארץ", המפלגות בהן הוא תומך, וקהל קוראיו הם שלוקים במאפיינים פאשיסטיים (הסתה נגד ציבורים באמצעות שקרים וחצאי אמיתות, נסיונות השתקה של אנשים שחושבים אחרת, חרמות שונים ומגוונים נגדם ועוד).
      עד כאן אם תרצו.
      ובאשר לקבוצת בית"ר, אם אתם אוהדים קבוצה שנמנעת מלשכור שחקנים על בסיס דתם, ומשלמים על כרטיס וחבילת ספורט בטלוויזיה, אז נראה שלכולכם וגם לך יובל, לא אכפת כל כך מגזענות או מלה פמיליה.
      הכתבה הנ"ל ממחישה, שוב, את הנסיון מעורר הרחמים של עיתון "הארץ", לחנך אנשים (גם אותך יובל) ולהסית את דעתם כדי שיחשבו כמו שהשוקן רוצה. וכפי שהראו כאן בכתבות העבר הקרוב והרחוק, הם אינם מגבילים עצמם לעובדות ולאמת.
      אני מצפה ומקווה לראות תגובות מנומקות ומלומדות כשלך, גם כאשר כותבים כאן על שלל ה"טעויות" בתרגום, עיוותי העובדות ועלילות הדם שמפורסמות חדשות לבקרים בעיתון ה"ארץ". תודה מראש.

  4. תחקיר מרשים. מאידך, אם הייתם עוקבים אחרי הארץ הייתם יודעים שבמהלך הקיץ העיתון ערך סדרת כתבות על בית"ר והסוגיה הערבית ובסיום הסדרה הצהיר כי מעתה הנושא ייכתב בכל כתבה.

    • שים לב לתאריכים… מאיזה קיץ אתה מדבר? כי אותו ציטוט במשך שנתיים (שנה לפני הכתבות המדוברות) אבל למה להרוס אג'נדה, ? עיתון של אנשים ולאנשים נעלים, משכילים , טהורים…

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות