"לא תאמינו", גרסת NRG

אתרי חדשות רבים נוהגים להעלות זוטי זוטות משעשעות, כדי להגביר את תנועת הגולשים לאתר.אתר NRG מוכיח היום, שגם את זה צריך לדעת איך לעשות, (ובעיקר איך לא לעשות) עדכון: בעקבות פרסום 'פרספקטיבה הוסרה הידיעה מהאתר

מתוך אתר NRG. מה שחשוב כאן זה הנעליים

 

מסתבר שגם ב-NRG, רוצים לפעמים להגדיל קצת את התנועה באתר, באמצעות פיתיונות, (קליקבייט), והנה – גם אנחנו נופלים בדבר:

כתבה שהתפרסמה באתר, ("שלחה תמונה מפתה לבעל וחשפה יותר מדי", 21.10) סיפרה את סיפורה של אישה ששלחה לבעלה בטלפון תמונות חושפניות מחדר המלון שלה, אבל את עיניו החדות של בעלה לא צד החיוך של אשתו, אלא דווקא זוג נעלי גברים מתחת לשולחן הסמוך לה. המסקנה הבלתי נמנעת לא איחרה לבוא:

"מי נמצא איתך בחדר המלון?", כתב הגבר, והאישה הגיבה: "על מה אתה מדבר? כיוונתי את המצלמה על טיימר". אלא שהגבר המשיך לפקפק באמינותה של אשתו. "תפסיקי לשקר צ'לסי, אני יודע שאת לא לבד בחדר המלון הזה". האישה מצידה המשיכה להכחיש: "כן אני כן, אני נשבעת מותק, אתה יודע שלעולם לא הייתי יכולה לבגוד". אלא שהגבר לא האמין, וככל הנראה על סמך ניסיון העבר, הודיע לה על סיום הקשר. "אז למה יש נעלי גברים בתמונה שלך?", הטיח בה. "אני לא יכול לעבור את זה שוב. אני מתקשר לעו"ד"

 

סיפור יפה, אבל האם הוא גם נכון? NRG אומנם הבליע משפט על טענת גולשים לכך שמדובר בזיוף, אבל לו היו מקדישים דקה אחת לבדיקת אמיתות האייטם לפני העלאתו, היו מוצאים שמדובר בסיפור מצוץ מן האצבע. חיפוש של תמונת האישה, מוביל לאתר פורנוגרפי (מצטערים, הפעם תצטרכו לבצע את החיפוש לבד…) בו יחד עם התמונה שפורסמה ב-NRG, "מככבת" אותה אישה בגלריית תמונות שלמה (כולל עם בעל הנעליים).

NRG. לוקחים את החדשות ברצינות?

 

 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. לא שווה גרם של התייחסות, מסוג הדברים שעצם קיומם מעיד על רמה נמוכה מאוד וזלזול בקוראים ללא קשר לאמיתות האייטם. חייב לציין עם כך שזו התקלות ראשונה שהייתה לי באתר זה עם משהו שנראה קטנוני או חסר משמעות במידה כזו.

  2. אתם צריכים להעלות סקרינשוט של הכתבה המקורית באתר בכל פוסט כזה. הם כבר מן הסתם הורידו את הכתבה… הלינק מת.

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות