ברק רביד משקר לצופי חדשות 13

רביד קבע שהודעת איפא"ק היא "בום!, ביג דיל, רגע נדיר בתולדותינו", כיוון שמכוונת ישירות נגד רה"מ. טענתו חסרת שחר. תגובתו: "לך טפס על מישהו אחר. נמאסת"

ברק רביד צוהל (בחתונה הלא נכונה) צילומסך חדשות 13

במוצאי שבת, בתוכניתה של אושרת קוטלר, דיווח הכתב המדיני ברק רביד לצופי חדשות 13, על משבר אמון חמור מאד, אולי אפילו חסר תקדים, בין איפא"ק לנתניהו. וכך תיאר רביד את המצב:

ביג דיל. רגע נדיר בתולדות מדינת ישראל בו השדולה הפרו ישראלית (איפא"ק) יוצאת נגד ראש ממשלת ישראל

למה? כיוון שאת הודעת איפא"ק לגבי מפלגת עוצמה יהודית, הסביר לצופים כמתקפה ישירה של השדולה נגד ראש הממשלה.

אם רביד דובר אמת אכן מדובר בביג דיל וברגע נדיר בתולדות המדינה שספק אם היה לו תקדים, ובכל מקרה אכן מאורע גדול וחשוב.

אבל מה אם רביד משקר? בואו נבדוק, זה קל וקצר:

בליל שבת האחרון (שעון ישראל), פרסמה השדולה הפרו ישראלית בוושינגטון (איפא"ק) הודעה לפיה היא מצטרפת להודעת ארגון אמריקני אחר, AJC (הועד היהודי האמריקני) לגבי מפלגת 'עוצמה יהודית'.

איפא"ק כתבו שהם מסכימים עם הודעת AJC  והוסיפו שיש להם "מדיניות ארוכת טווח לא להיפגש עם נציגי מפלגה גזענית ומגונה זו"

ומה הכילה הודעת AJC?

מתקפה נגד "עמדותיה המגונות" של 'עוצמה יהודית', ש"אינן משקפות את ערכי הליבה עליהם נוסדה מדינת ישראל".

בהודעה ארוכה יותר, מרחיב הועד היהודי האמריקני בביקורתו נגד מפלגת עוצמה יהודית, ואף רומז שהוא מקווה שועדת הבחירות המרכזית תפסול את המפלגה מהתמודדות, כפי שכבר קרה בעבר.

כלומר – AJC מפרסם הודעת גינוי ל'עוצמה לישראל', ומביע תקווה שועדת הבחירות המרכזית תעשה מעשה.

מחרה מחזיקה אחריו שדולת איפא"ק, שמצטרפת להודעה ומזכירה שהיא נמנעת מלהיפגש עם נציגי המפלגה,

ושניהם, בהקפדה יתירה, נמנעים מלהזכיר, לא ברמז ולא ישירות, לא את ראש הממשלה, לא את מפלגתו, אפילו לא את ה"דיל" שהוביל לריצה המשותפת כבלוק טכני בין המפלגה לבין מפלגת 'הבית היהודי'.

לאיפא"ק ול AJC היו כמה וכמה אפשרויות לקשר את מושא הביקורת שלהם לנתניהו בכמה רמות שונות של קשר, ובכל זאת, נמנעו שני הגופים בעקשנות מלקשר את ראש הממשלה לביקורת שלהם, ולו ברמז הקל ביותר.

תחת זאת, בחרה שדולת איפא"ק כעבור יומיים להזמין את נתניהו להיות נואם מרכזי בועידתה הקרובה.

איך ולמה אחרי כל זה יושב ברק רביד באולפן חדשות 13 ומדווח לצופים על  "ביג דיל. רגע נדיר בתולדות מדינת ישראל בו השדולה הפרו ישראלית (איפא"ק) יוצאת נגד ראש ממשלת ישראל"?

ומדוע בחר לא להציג בדיווח בטלוויזיה את הודעות הארגונים, על אף שהן היו נושא הדיווח המרעיש?

אולי מפני שאם היה מציג אותן היו הצופים רואים בעצמם שהארגונים דיברו רק על 'עוצמה לישראל' בזמן שהוא יושב באולפן ומלהג רק על ראש הממשלה?

תגובת ברק רביד: לך טפס על מישהו אחר. נמאסת

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות