חדשות 13 מציגים: צביעות ללא גבול

ביום ראשון נבוז מכל הלב לפרטיותו של ידיד לנתניהו, ביום שלישי נילחם כאריות על פרטיותו של עוין לנתניהו. מה, יש פה איזו בעיה?

מה כ"כ מצחיק אותם אתם שואלים? חשיפת סודותיו הרגישים של מישהו שאינו ניר חפץ (צילומסך: חדשות 13)

ביום שלישי בערב הוזמן שר המשפטים אמיר אוחנה לאולפן חדשות 13. לנזיפה חמורה, שלא לומר צליבה, על שחשף במרומז מעל דוכן הכנסת את סודותיו הפרטיים של ניר חפץ, תוך הפרת צו איסור פרסום. את המתקפה והדרישה מהשר להתנצל בפני חפץ, הובילו ביחד המגישה טלי מורנו והכתב המדיני ברק רביד. הנה:

אל ההתנפלות הצטרפו מיד ובלהט רב גם הפרשן המשפטי ברוך קרא, שתיאר את הופעת השר באולפן "מביכה":

וכתב המשפט אביעד גליקמן, שהלך על "אומללה":

הרושם ברור: חדשות 13 בכלל ועיתונאים אלה בפרט, סולדים עמוקות מחדירה לפרטיותו של אדם במצוקה ומחשיפת סודותיו האישיים. יפה ומרשים.

יאמר מיד: צווי איסור פרסום חובה לכבד ואין בכלל שאלה שעל השר אוחנה היה להימנע מהפרת הצו. (השר אוחנה אגב, טוען שלא הפר אותו)

אלא שאירוע ביזארי שהתרחש רק 48 שעות קודם לכן, באותו אולפן בדיוק ואף בהשתתפות אותם עיתונאים, מעמיד את מלחמת הגבורה שלהם למען פרטיותו של חפץ באור נלעג וצבוע.

כי בעיניהם, הפרטיות של חפץ (עוין לנתניהו) קדושה, אבל את הפרטיות של ג'יימס פאקר (ידיד של נתניהו) הם רמסו והפרו, תוך כדי קולות צחוק לעגני ומכוער, שגרם למפר הפרטיות (רביב דרוקר), "לנזוף" בהם בחיוך, תוך שהוא מבקש "קצת רצינות באולפן".

פאקר סובל מבעיות אישיות ורגישות, האמורות לחסות תחת חיסיון רפואי, ואשר את מהותן כבר חשפו חדשות 13 בעבר:

 עכשיו ראו את אותם עיתונאים בדיוק שמים למרמס את פרטיותו של פאקר. הסרטון מדבר בעד עצמו:

ונשאלת השאלה: מה שווה התנפלותם על השר אוחנה בעוון חשיפת סודותיו של חפץ, כשאך יומיים קודם לכן הפכו הם עצמם את סודותיו של ג'יימס פאקר לבדיחת מילואימניקים כעורה ומבזה?

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. כתבה עלובה עם נימוקים של ילד בן 10.
    שר המשפטים שצריך דחוף שני דברים :
    1. השתלת עמוד שדרה.
    2. ניתוח דחוף של ניתוק הלשון מעכוזו של השקרן מבלפור
    הוא מפר צו איסור פרסום. ברוב זכיכותו הוא אפילו לא חושב על התנצלות ( הרי שרי הליכוד ברובם אבדו מזמן את הבושה).
    לא כך בדברי רביב דרוקר. אין צו איסור פרסום ולא נעליים.
    מוטב שהכתב יחזור לקורס כתיבה עיתונאית חוקרת שלב א.

  2. כתבה עלובה עם נימוקים של ילד בן 10.
    שר המשפטים שצריך דחוף שני דברים :
    1. השתלת עמוד שדרה.
    2. ניתוח דחוף של ניתוק הלשון מעכוזו של השקרן מבלפור
    הוא מפר צו איסור פרסום. ברוב זכיכותו הוא אפילו לא חושב על התנצלות ( הרי שרי הליכוד ברובם אבדו מזמן את הבושה).
    לא כך בדברי רביב דרוקר. אין צו איסור פרסום ולא נעליים.
    מוטב שהכתב יחזור לקורס כתיבה עיתונאית חוקרת שלב א.

  3. גועל נפש של טלי מיהרו וברוך יקרוע
    מעניין למה אתם לא שואלים כך את גנץ לפיד וברק
    אוחנה אתה במקום הנכון
    בהצלחה

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות