"עזוב, לא לעת הזאת…"

את ההסבר שמסר אמנון אברמוביץ' לפעולת התעמולה המדהימה שביצע ב'אולפן שישי', אנחנו מציעים שתשפטו לבד

אברמוביץ' בביצוע בלתי נשכח (צילומסך: אולפן שישי)

חילופי דברים מעניינים בתוכנית 'אולפן שישי', התפתחו לגילוי מעניין עוד יותר, ומשם המשיכו להעפיל לתגובה מעניינת אפילו יותר מהגילוי, שהיה מעניין יותר מחילופי הדברים.

חילופי הדברים:

הפרשן אמנון אברמוביץ' קיבל מהמנחה דני קושמרו את רשות הדיבור, כלומר את הרשות לתקוף את נתניהו.

כך זה נראה ונשמע:

אברמוביץ' – נזכרתי בדברים שאמר לי פעם מאיר דגן זכרו לברכה. מאיר דגן אמר לי ככה: מגיל 18 היו מעליי מפקדים מנהלים ומנהיגים. רק שניים שמו את טובתם האישית מעל טובת המדינה ונתניהו הוא אחד מהשניים.

קושמרו – אז מי השני?

אברמוביץ' – עזוב, לא לעת הזאת.

הגילוי:

מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות', עינב שיף, איתר מיד מי היה השני – אהוד ברק – ועקץ על כך את אברמוביץ' בביקורת הטלוויזיה שפרסם בגיליון יום ראשון האחרון. הנה:

איך ניתן להסביר עבירת אתיקה כה בוטה ורמה מקצועית כה נמוכה של אברמוביץ', כפי שעולה מהגילוי של שיף?

פה זה נהיה מעניין אפילו יותר.

תגובת אמנון אברמוביץ' ל'פרספקטיבה':

לאחרונה תקפתי את ברק בשני מאמרים ביקורתיים ועוקצניים בידיעות אחרונות ובשני שידורים בחדשות 12.

הסיבה שנמנעתי מלהזכיר את שמו ב'אולפן שישי' האחרון, היא מכיוון שלדעתי הוא אינו מתמודד בבחירות. אם אכן יתמודד, כמובן שיהיה מקום להזכיר גם אותו בהקשר זה

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. אמנון אברמוביץ הוא עלוב שבעלובים.
    למה אתה ממשיך להתעקש לקרוא לו ״פרשן״

  2. אומר זאת כך אמנון : – בקריירה המרשימה שלך היו מעט נקודות-שפל. זו אחת הבולטות שבהן.

    אריה קרישק, קצרין

  3. אהוד ברק וישראל דמוקרטית לא מתמודדים בבחירות? אה, זה רק לדעתו של אברמוביץ, ולכן הוא לא הזכיר גם אותו. יופי של תירוץ. זה פשוט בושה וחרפה לערוץ הזה שמאפשר לעיתונאים קטנוניים ואובססיביים לשדר תעמולה ללא כל גבולות וללא כל סייגים ממניעים רישיים ובהתאם לאזור הנוחות האישי שלהם. מה עם האמת העיתונאית? זה כבר לא קיים בערוץ הזה יותר כנראה….

  4. אהוד ברק וישראל דמוקרטית לא מתמודדים בבחירות? אה, זה רק לדעתו של אברמוביץ, ולכן הוא לא הזכיר גם אותו. יופי של תירוץ. זה פשוט בושה וחרפה לערוץ הזה שמאפשר לעיתונאים קטנוניים ואובססיביים לשדר תעמולה ללא כל גבולות וללא כל סייגים ממניעים רישיים ובהתאם לאזור הנוחות האישי שלהם. מה עם האמת העיתונאית? זה כבר לא קיים בערוץ הזה יותר כנראה….

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות