כל מתזי הרוע של רוגל אלפר על משפחת השכול

הסדיזם הפסיכופתי של אלפר כלפי משפחות שכולות הוא בעיה פרטית. 'הארץ', המפרסם את דבריו הבזויים שוב ושוב ושוב, הוא בעיה ציבורית

רוגל אלפר (צילומסך כאן 11)

לכבוד השתלחותו המגעילה של רוגל אלפר בללי דרעי, אמו של לוחם צה"ל סעדיה דרעי, שנפל בקרב בעזה, לפיה היא "מפגינה שביעות רצון ממות בנה", הנה רשימה, (כנראה לא מלאה, מוזמנים להוסיף בתגובות) של קורבנותיו הקודמים של הסדיזם הפסיכופתי שמתיז רוגל אלפר ב'הארץ' כנגד משפחת השכול:

את שמואל לביא אביו של גיא שנפל בקרב במבצע צוק איתן, אלפר מאשים ב"פסיכוזה" וב"מיליטריזם" בכך שמגיל ארבע שטף את מוח בנו להיות חייל. את מסריו הוא מכנה "זריקת רעל הישר למוח".

על נתן מאיר, בעלה של דפנה ז"ל, שנשחטה בביתם בידי מחבל, כתב שהוא "גזען" שהשקפת עולמו "מזעזעת, אבסורדית, מופרכת והרסנית" ועל כן הוא "לא פרטנר שלי לכלום".

באורית מרק בת ה 17, בתו של הרב מיכי מרק שנרצח בפיגוע (שהותיר את אמה עם פגיעת ראש קשה), נזף על "השקפת העולם הדטרמיניסטית והחשוכה" שלה, "שמופצת כתובנה שמביא עימו השכול הקדוש".

(אגב, באותוה הזדמנות לעג גם לאחיינו של מיכי מרק, אלחנן קלמנזון, על כך שהוא "נהנה מהילת השכול ומהסמכות המוסרית העליונה שהיא מעתירה על הנושא אותה". יעברו 7 שנים ואותו אלחנן קלמנזון לא יהנה יותר מאותה "הילת שכול", שכן יהפוך בעצמו לכזו בעקבות מותו בקרב במהלך מבצע חילוץ פרטי והתנדבותי של כמאה מתושבי בארי).

למרים פרץ, אמם של חיילי צה"ל אלירז ואוריאל שנפלו בקרבות, עשה מעשה נבלה חריג אפילו באמות המידה שלו. הוא תלש פסקאות מתוך נאום שנשאה, שכולו שיר הלל לקדושת החיים, כדי להציגה בכזב נבזי כמי שמתפללת שבניה יהרגו ומקדשת את המוות. הוא הגדיר את הנאום "אנטי הומניזם ימי ביניימי הקרוב יותר לדאעש מלנאורות"

תגובתו על דבריה ברדיו של חנה אמדדי שבנה לוי יצחק נהרג בתאונה, לפיהם המסקנה שלה מהתאונה היא שהיא קרתה בגלל מחלוקת בעם וצריך להפסיק את המחלוקות הפנימיות, היתה ש"היא כמו דאעש".

את חמי גולדין, אח הלום הצער של הדר ז"ל, שנפל בקרב בעזה, תיאר כ"כעוס", "נסער", ו"לוקה בשיגעון גדלות".

את אילן שגיא, אביו של ארז ז"ל, שנפל בקרב במבצע צוק איתן, תיאר "צועק" ו"גמלוני".

אילנה ראדה, אמא של תאיר ז"ל, שנרצחה באכזריות קורעת לב, תוארה על ידו כ"פרסונה תקשורתית רעילה, מתלהמת וקונספירטיבית, שמפיצה פייק ומשמיעה דברי בלע".

הופעתו בטלוויזיה של ליאו די, ששכל את אשתו ושתי בנותיו בפיגוע, הרתיחה את אלפר: לדבריו, האב והבעל השכול "משקר, ומבצע פוליטיזציה בוטה של השכול… אנחנו מסרבים להתאחד כעם אחד סביב ההתנחלות הנפשעת והאווילית שלו, אפרת, וסביב השקפת עולמו".

איריס חיים, אמו של יותם ז"ל, שנהרג בשוגג ע"י צה"ל במהלך ניסיון בריחה מהשבי בעזה, מנצלת בציניות את אבלה ל"חלחול וההטמעה של ערכים אנטי־דמוקרטיים".

וכאמור למעלה, השאלה הפרטית, מדוע אלפר עושה את זה, פחות חשובה. זה היצר שלו ואין לו כוונה לכובשו. השאלה המוסדית יותר חשובה: למה 'הארץ' נותן במה למסרים האלה?

הרי כשסילק את גדי טאוב מכתיבה בעיתון, נימק זאת המו"ל עמוס שוקן בכך שיש לו אחריות על התכנים והוא לא מוכן שתכניו של טאוב יישמעו עוד בעיתון.

מכך ניתן להבין שמסריו של אלפר, העוינים ומבזים ומכאיבים שוב ושוב ושוב למשפחת השכול, כן מקובלים על העיתון.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. אחרי שאני קורא בהארץ אני צריך מיד לקרוא עיתון יותר פרו יהודי כמו ה דר שטורמר

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות