'הארץ' בעד אש"ף ונגד החוק למאבק בטרור

בעיני מערכת 'הארץ', מניעת הנפת דגלי אש"ף בחוצות ישראל היא "שימוש לרעה" בכוח. אלא שהחוק בעניין ברור, והוא לא בצד של 'הארץ'

התמונה: מתוך סרטון של מחבלי הנוחב'ה המתעדים את עצמם חוטפים לעזה מבלים מפסטיבל הנובה כשהם פצועים קשה

ביום שישי נטענה במאמר מערכת הארץ טענה ראויה לבירור.

המאמר התרעם על כוונת השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, למנות למפכ"ל המשטרה את ניצב דני לוי, מפקד מחוז חוף.

ומדוע רואה 'הארץ' במינוי משום "וידוא הריגה למשטרה", הכותרת שנבחרה למאמר? משום שלטענת העיתון לוי "מתחנף" לשר ואף משתמש לרעה בסמכותו לשם כך.

ויש גם דוגמה לשימוש לרעה בסמכות:

בהתאם להוראות בן גביר הוא השתמש בכוחו לרעה כדי למנוע הנפת דגלי פלסטין בגזרתו, גם כשלא הפריעו לאיש

ועולה השאלה: האם מניעת הנפת דגלי פלסטין היא בבחינת שימוש לרעה בכוח אכיפה?

התשובה היא שלא. 'הארץ' מטעה את קוראיו.

חוק המאבק בטרור קובע בסעיף 24 א' כך:

העושה מעשה של הזדהות עם ארגון טרור, לרבות בדרך של פרסום דברי שבח, תמיכה או אהדה, הנפת דגל, הצגה או פרסום של סמל, או הצגה, השמעה או פרסום של סיסמה או המנון, באחד מאלה, דינו – מאסר שלוש שנים:

כלומר הנפת דגל ארגון טרור היא עבירה חמורה שדינה מאסר ממושך.

שמא אש"ף אינו מוגדר עוד כארגון טרור?

הוא דווקא כן מוגדר כארגון טרור, גם שנים רבות אחרי שנחתמו עמו הסכמי אוסלו.

כלומר מניעת הנפת דגל האויב הטרוריסטי אינה שימוש לרעה בכוח אכיפה, אלא להיפך – מילוי חובת אכיפת החוק.  

ואולם – דגל האויב אינו רק דגלו של אש"ף, כי אם גם דגלו של חמאס. זהו דגל האויב, בשמו מזה עשרות בשנים הוא חוטף, אונס, מענה, מכה, שורף ורוצח אזרחים ישראלים ללא אבחנה.

רק בעולם המדומיין של מערכת 'הארץ', יש לדגל הזה פרשנות אחרת מאשר מלחמה במדינת ישראל עד השמדתה המלאה.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות