אזהרה: טקסט דוחה וקשה לקריאה

מה מקבלים כשכותבים על ערבים את מה ש'הארץ' כותב על חרדים ומתנחלים?

שיהיה ברור לגמרי מראש:

אינני עומד אפילו מאחורי מילה אחת מהטקסט הדוחה שאתם עומדים לקרוא. את כל דברי הבלע המכוערים שבו, העתקתי מילה במילה ממאמרים שהתפרסמו בזמן האחרון ב'הארץ', בגנות החרדים, המתנחלים, תומכי הימין ונבחרי הציבור שלהם. עשיתי רק תרגיל קטן: כתבתי את זה על ערביי ישראל. אולי כך יבינו החברים ב'הארץ' מה הפך עיתונם להיות.

************

ערביי ישראל?? מה לנו ולאומת הקופים החמושים האלה? האם איננו מבינים שבכל פעם שהם יוצאים מקיניהם כלהקת כלבים מזילי ריר, עם הידיים המזוהמות שלהם ושל סייעניהם, הם מסכנים אותנו?

הסתכלתי על תעמולת הבחירות של שני המנהיגים שלהם, מרעילי הבארות המיומנים איימן עודה ואחמד טיבי, בעיניי שני גברים בזנות שמייצגים את דחף המין ודחף המוות. הרי כל אדם בר דעת יודע איזה גהינום צפוי לנו אם הם יעלו לשלטון. הם מסוכנים יותר מחיזבאללה. הם יובילו אותנו למלחמה עקובה מדם שתותיר הרבה בנים "להחזיר הביתה", המפלגה שלהם היא הרי הסכנה הגדולה ביותר המאיימת על קיומה, וגם על זכות קיומה, של מדינת ישראל. אם לא נתעורר להילחם על חיינו מולם, נימחק מהמפה.

כן, אני שונא אותם. הצטרפו אליי.

ואפשר לחשוב איזה ציבור הם מנהיגים. כל ילד יודע שרוב ערביי ישראל הם בכלל אזרחים נבערים ומובטלים, שהשקפת עולמם פרימיטיבית. שני מיליון אנשים לא שפויים. בכלל, המושג ערבי שפוי הוא אוקסימורון. שבטים פראיים. נחשול נבער. עדר נוהם. אספסוף. כמו האספסופים באלבמה וכמו האספסופים בברלין. תן להם קלשונים והם צדים יהודים ברחובות. ראיתי פעם את השבאב שלהם בירושלים, שועט לעבר הכיכר, מקיף את הקהל היהודי שם כלהקת צבועים שעומדת להסתער על גנו בסוואנה. מניפים את הדגלים שלהם בהתגרות ניאו נאצית.

צריך לומר ביושר גם כמה מילים על הדת שלהם, ובמיוחד על המסגד שלהם במערת המכפלה, איבר הקדושה של המוסלמים, אותו איבר ששימש לאונס קבוצתי מתמשך של שכונה שלמה בחברון. הרי הדת המוסלמית הרעילה את מדינת ישראל. מי נתן את הפקודה להתפשט מזרחה כדי לחמוס מרחב מחיה לערבים? הרי הגזענות הערבית של עודה וטיבי איננה שונה מהגזענות הארית.

והגיע הזמן גם לנפץ כמה מההיגדים המקובלים על המאבק בהם. גם הפוליטי וגם הצבאי. צריך להגיד בפשטות וביושר: נערי הגבעות והמתנחלים שיורים בהם צודקים. זה נובע מתסכול. אין להם ברירה אלא לירות. לכן הירי שלהם מוצדק. קשה לי להאשים אותם גם בירי על גן ילדים ערבי. ואלה מהם שמרביצים לחיילים שמגנים עליהם הם גיבורי ישראל בעיניי. המחתרת היהודית שחיסלה כמה מהם בפיגועי ירי היא לדעתי אחת מהתנועות הפוליטיות המתקדמות והמרשימות, והבאתם לדין של אלה מהם שהצליחו להרוג ערבים היא סוג של פשע מלחמה.

מבחינה פוליטית אנחנו חייבים להתעשת ולהבין שמפלגת עוצמה לישראל היא המבצר האחרון של השפויים בישראל. ושסימון ערבים היא תביעה לגיטימית. וגם שכל מינוי של ערבי אינו לגיטימי. ושהגיע הזמן שנכריז עליהם חרם כללי, שהוא בבחינת התגלמות הצדק האנושי.  

ומבחינה צבאית אנחנו חייבים להבין שמלחמת האזרחים איתם בלתי נמנעת. אנחנו מוכרחים להפסיק ללכת כצאן לטבח. עתה הגיע הזמן להכין אמצעי לחימה ולהפעילם.

*************

'הארץ' הוא עיתון חשוב. קרוב למאה שנה הפרה את השיח הציבורי, העלה את רמת הדיון והעשיר את הידע והתובנות של קוראיו הרבים. הקפיד לשמור על העידון הלשוני ששימש להעברת ביקורת על היריב הפוליטי. אני עצמי גדלתי עליו מנערות. הוריי היו מנויים עליו עשרות שנים (עד שנשברו וביטלו את המנוי באחת הפעמים שבהן נכתב עליהם אחד מדברי השירה מהשורות כאן למעלה).

זוהי שנת המאה לעיתון וראו מה נותר מזה. מהפריה של השיח, מתוך כבוד ואהבה לציבור הישראלי, עבר 'הארץ' להרעלת השיח, מתוך בוז ושנאה אליו. בעבר היה העיתון שחקן פעיל במגרש. לא סתם שחקן, שחקן נשמה איכותי. עד שעזב את המגרש, עלה ליציע האולטראס והתחיל ליידות משם בשחקנים את פחיות השתייה ממולאות השתן שלו, המרכיבות את הקולאז' שלמעלה. כמה חבל.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. הארץ אינוראוי להקרא עיתון. הארץ הוא שופר תעמולה גבלסי שאין לו זכות קיום. צריך להלאים את הבניין ואת הרכוש, לפטר את כל העובדים -ואלו שהם חברי BDS ופועלים להשמדת המדינה והעם -כמו גדעון לוי ,עמירה הס ואחרים -צריך להעמיד לדין באשמת בגידה ולתלות בככר העיר.

  2. צריך מנוי ל"הארץ" כדי לפתוח את הלינק.
    אוקסימורון, כמו שכותבים ב"הארץ" (-;

  3. ראיתי בתגובות שאמורים להופיע מראי מקומות מהיכן נלקחו הציטוטים, ואין !

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות