"את מנסה להוביל אותי לדברים שאני לא רוצה לומר, אני תוהה לגבי כל השיחה הזו"

על השיחה שהתקיימה אתמול בצהריים בגל"צ בין יעל דן לאילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין ז"ל, ניתן להסתכל גם כעל מחול ערמומי של הטורף סביב טרפו. אבל אילת גולדין לא פראיירית

מתוך אתר גלצ

 

"מגזין האקטואליה של גלצ בהגשתה של יעל דן", נכתב באתר התחנה, "מביא לכם מדי יום את הסיפורים החמים ביותר מזווית קצת אחרת", אתמול שוחחה יעל דן עם אילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין ז"ל, וללא ספק הביאה את הסיפור החם מזווית קצת אחרת.

לכאורה נסבה השיחה (כאן מדקה 7:35), סביב השאלה האם להחזיר לפלסטינים את גופות המחבלים, בשעה שגופת אחיה וגופת סמ"ר אורון שאול ז"ל, מוחזקות בידי חמאס ולא מוחזרות. למעשה, היתה השיחה כולה ניסיון עקשני ומפורש של דן לברוא, יש מאין, טינה וכעס מצד משפחת גולדין כלפי הממשלה והעומד בראשה, ולעזאזל הדברים ההפוכים שאומרת לה גולדין.

בסוף, תחת מסווה האלגנטיות והנימוסיות של אחותו של גולדין ז"ל, כלו כל הקצין והשיחה התפוצצה. כך, בקיצורים הכרחיים, זה נשמע:

יעל דן בפתיח לשיחה: במשפחה כועסים על ההחלטה הזאת של הממשלה בסופו של דבר להחזיר את הגופות, אילת שלום. זעם במשפחה, תסכול, כאב, תארי לי.

אילת גולדין: בסך הכל בשנה וחודשיים האחרונים אנחנו סומכים את ידינו על ממשלת ישראל ואנחנו מאחוריה ומנסים גם כרגע לחזק אותה בהחלטה שהיא עצמה לקחה, בידי החמאס עדיין נמצאים הדר ואורון, לא יעלה על הדעת שבעת הזאת ממשלת ישראל תשחרר גופות מחבלים לקבורה של גיבורים כשהבנים שלנו, אח שלי, עדיין בידי החמאס.

יעל דן: הפלסטינים אומרים תנו הגופות נרגיע את השטח, לא שווה?

אילת גולדין: אני לא מתיימרת להחליף את המנהיגים שלנו שבהם אני בוחרת ועליהם אני סומכת.

(בשלב הזה נתקע הכיוון שהובטח בפתיח, לפיו גולדין תתאר את כעס המשפחה על הממשלה והשיחה מתפתחת לכיוונים אחרים, אבל אז, לפתע, מכיוון בלתי צפוי, מזהה המראיינת פוטנציאל לפרצה מכיוון אחר. זה קורה אחרי שיעל דן מנסה ניסיון נואש, אחרון, לקיים את מה שהבטיחה בפתיח, כלומר להוציא מגולדין מתקפה על ראש הממשלה)

יעל דן: יש משהו שבאופן אישי את רוצה להגיד לראש הממשלה?

אילת גולדין: לא. את מה שיש לי לומר לראש הממשלה אנחנו אומרים, יש לנו ערוץ מולו…

יעל דן: כן? כן? (האף מריח סקופ: ערוץ ישיר בין המשפחה לרה"מ. פוטנציאל להוכחה שנתניהו מפלה לטובה את משפחת גולדין לעומת משפחות אחרות)

אילת גולדין: כן אנחנו מרגישים שמשתפים אותנו ואנחנו משתפים ואנחנו באים לידי ביטוי…

יעל דן: יש ערוץ הידברות כל הזמן בינו לבינכם?

גולדין מתחילה לענות אבל מתעשתת: אני לא אמרתי ערוץ הידברות, אני מרגישה יעל, אני חייבת לומר בכנות, אני מרגישה שאת קצת מסבכת אותי במילים.

יעל דן מצחקקת במבוכה: אני שואלת שאלות, אני אין לי מושג במה אני מסבכת אותך.

אילת גולדין: לא, את שואלת שאלות ואת מנסה להוביל אותי במילים לדברים שאני לא רוצה להגיד ולא מנסה לומר…

יעל דן: ממש לא, אני חושבת ש, אהה..

אילת גולדין: ואני תוהה, אני אומרת לך בכנות, לגבי השיחה הזו. זאת אומרת, אני לא מחפשת להטיל שום פצצות ולא לומר שום דבר. מה זה ערוץ הידברות? בסך הכל התכוונתי לומר שאנחנו מרגישים שאנחנו מבטאים את עצמנו ומעודכנים תמיד ואין לי מה לומר לראש הממשלה בתקשורת.

יעל דן עוטפת במרגרינה: אני מציינת את זה מפני שבאמת לא הרבה משפחות תמיד זוכות לערוץ התקשורת הזה, אני אומרת את זה בכנות,  כמשהו שנועד להערכה, לא הרבה משפחות נהנות מזה.

אילת גולדין: זה לא מה שהתכוונתי לומר ואני אומרת לך שאני לא חושבת שאנחנו שונים בשום צורה ממשפחות אחרות. ואם זה מה שאת מחפשת אז זאת התשובה שלי. אנחנו לא שונים משום משפחה. לא ממשפחות שהיו בעבר ולא ממשפחות שקיימות היום.

יעל דן: אילת גולדין אני מאד מודה לך

 

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. אז המרואיינת ניסתה להגיד כמה שפחות, והמריינת ניסתה להוציא ממנה משהו? מתי היה כדבר הזה?

  2. חחח.. יכולה לשנות את שם תוכניתה ל"איך מנסים להוביל מרואיין באף- ולא ממש הולך…עם יעל דן"…

  3. הגיע הזמן שגב' יעל דן תלך הביתה. אני מציעה את אילת גולדין כמחליפה רעננה, חריפת שכל ומהירת תגובה. מחליפה ראוה!

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות