'הארץ': אם ייפסק הכיבוש יבוא השלום

הכותרת הזו היא מזיגה של הונאה עצמית ברמת עיוורון, וזלזול עמוק בערבים שכבר 60 שנה מסבירים לנו, ככה שנבין, שלא ה"כיבוש" הוא הבעיה שלהם איתנו

בתמונה: התנחלות -הסיבה לטרור, שהחל יותר ממאה שנה לפני הקמתה (גרשון אלינסון פלאש90)

ביום שישי שעבר ברא מאמר המערכת של 'הארץ' מציאות חדשה, ובה הבעיה של הפלסטינים עם ישראל היא הכיבוש וההתנחלויות. אם יסתיים הכיבוש ויפורקו ההתנחלויות יבוא שלום עלינו.

ובלשון מאמר המערכת:

וכך התווה הסכם אוסלו את הדרך שכל הישראלים הליברלים צריכים לצעוד בה, עד שתקום לצד ישראל מדינת פלסטין העצמאית והריבונית, הכיבוש ייפסק והתנחלויות יפונו, ושני העמים יחיו בהבנה וכבוד הדדיים

האמנם הבעיה של הפלסטינים איתנו החלה ב 67' ולכן תסתיים אם נצא מיו"ש?

לא. הבעיה של הפלסטינים איתנו היא עצם הנוכחות שלנו כאן כריבונים ולא כבני חסות תחת שלטון מוסלמי.

אבל הודאה באמת ברורה זו היא ניפוץ עיקר אמונה של מערכת 'הארץ', שבידו למוטט את הבניין כולו. הבניין לפיו הבעיה היא הכיבוש וההתנחלויות והם המעכבים את בוא השלום.

לכן מעדיפים חברי המערכת הונאה עצמית, ובכך גם חושפים את זלזולם העמוק בערבים, שמכל קריאותיהם בנושא הם מתעלמים כמו שמתעלמים מנעירות של חמור.

והנה המציאות העצובה, אליה מתכחש 'הארץ':

הטרור הפלסטיני נגד היהודים בארץ החל למעלה ממאה שנה לפני הכיבוש וההתנחלויות וללא כל קשר אליהם.

אפשר לספור מאירועי רצח יחידים כבר מלפני למעלה מ 170 שנה, כשבשנת 1851 רצחו פלסטינים בירושלים את אברהם שלמה זלמן צורף במכת חרב מאחור על ראשו, כשהלך ברחוב בירושלים העתיקה. וזאת בגלל שהחזיר לידי היהודים את חורבת רבי יהודה החסיד.

אפשר לספור גם מהתחלת הטרור הערבי ההמוני המאורגן, שאת הופעת הבכורה שלו ערך בפרעות תר"פ, 47 שנים לפני ה"כיבוש". אז גם התקבע דפוס הפעולה של הטרור לעשורים הבאים – רצח יהודים אקראיים ברחוב, אונס נשים וילדות, ביזה והרס של חנויות ובתים.

אפשרות נוספת היא לספור מהקמת ארגוני הטרור הפלסטיניים שעוסקים עד היום ברצח אזרחים חסר אבחנה. גם הם הוקמו שנים לפני שעלתה על הקרקע ולו התנחלות אחת, וכמובן ללא קשר לעניין.

יש גם אפשרות רביעית, והיא לבדוק את האמנות הרשמיות של ארגוני הטרור הפלסטיניים, ולראות את המוצהר בהן באופן מפורש: מטרת המאבק אינה סיום הכיבוש אלא חיסול מדינת ישראל כולה.

ואפשר גם לעשות מעשה מוזר ואף חתרני בעיני מערכת 'הארץ' הכה ליברלית בעיני עצמה, והוא פשוט להקשיב למה שאומרים הפלסטינים.

אם יקשיבו לפלסטינים כשהם מתרצים את מעשי הרצח המחרידים שלהם ביהודים רק בשל היותם יהודים,

מעשי רצח הזוכים כמובן מצד הקהילה הפלסטינית לתמיכה גורפת שרק הולכת ועולה,

ישמעו שהם לעולם לא מדברים על עפרה ובית אל ואפרת ושילה. רק על עכו וחיפה ויפו ושייח' מוניס.

ואת האמת הפשוטה והידועה הזו, לא יצליחו להנדס גם אלף מאמרי מערכת של 'הארץ', העיתון המתכחש למציאות חיינו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות