כל מה שצריך לדעת על "אם תרצו"

יש דבר אחד שעיתון 'הארץ' ממש, אבל ממש רוצה שתדעו על תנועת "אם תרצו"

רונן שובל, מקים "אם תרצו" (פלאש 90)

 

לקט  מעיתון 'הארץ' מהשבועות האחרונים:

15.1:

במקום ה-16 רונן שובל, ממקימי "אם תרצו", שבית המשפט קבע שיש לה מאפיינים פשיסטיים

12.1:

מנגד, תומכיו של שובל, ממקימי תנועת "אם תרצו" שבית המשפט קבע כי יש לה "מאפיינים פשיסטיים", החלו לנופף מולם בדגלי ישראל וברמקולים הושמעו שירים בעוצמה גבוהה כדי שקריאות המוחים לא יישמעו.

11.1:

שובל, ממקימי תנועת "אם תרצו" שבית המשפט קבע כי יש לה "מאפיינים פשיסטיים", כתב עוד: "לצערי, היועץ המשפטי לממשלה, כרגיל, לא יעשה דבר. אבל מחוקקים נחושים – יכולים לשנות את המציאות הזו".

8.1:

גם רונן שובל, ממקימי "אם תרצו", שבית המשפט קבע שיש לה מאפיינים פשיסטיים, הביע התנגדות לכך.

8.1:

אמנם הוא רכב על כתפיהם הענקיות של רונן שובל (ממקימי ״אם תרצו״, שבית המשפט קבע שיש לה מאפיינים פשיסטיים) […]

4.1:

במקום יוזמה, הדור החדש של הימין מציע הסתה. רונן שובל – ממקימי ״אם תרצו״, שבית המשפט קבע שיש לה מאפיינים פשיסטיים – יטפל ב"הקרן החדשה לישראל", דני דנון בחנין זועבי, ובנט ילעג לקוראי "הארץ".

1.1:

מי הבא בתור אחרי רונן שובל – ממקימי "אם תרצו", שבית המשפט קבע שיש לה מאפיינים פשיסטיים – ינון מגל ומנחם בן.

30.12:

הרקע לעימות הוא פרובוקציה של זכי, שפנה לערכאה שיפוטית כדי לפסול את שובל מלהתמודד בכנסת – מאחר ובית המשפט הכיר בעובדה שעמד בראש תנועה בעלת יסודות פאשיסטים.

26.12:

שובל, שבית המשפט מצא "מכנה משותף מסוים" בין עמדותיו ועמדות תנועתו לבין "עקרונות מסוימים שביסוד הפשיזם"[…]

8.12:

בשנת 2013 הגישה תנועת אם תרצו תביעת דיבה נגד מקימי דף הפייסבוק "אם תרצו תנועה פאשיסטית אז יש". ואולם בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את התביעה ואף קבע — בין היתר בהסתמכו על דברים שהשמיע שובל בבית המשפט — כי "יש חיזוק לקיום מכנה משותף מסוים בין עמדותיה של התובעת (אם תרצו — ח.ל.) לבין עקרונות מסוימים שביסוד הפאשיזם".

 

למען ההגינות, נציין שיש גם מספר אזכורים של רונן שובל ללא אזכור החלטת בית המשפט בנוגע ל"אם תרצו".

 

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. לעיתון הארץ יש כל יום מאפיינים אנטי ישראלים ואנטי ציוניים ואפשר גם לומר שיש לו נטיה לתת גב לאוייבי ישראל גם בזמן מלחמה.

  2. לא מבין מה אלה מלמעלה כאלה כבדים. כתבה (אוסף ציטטות בעצם) גם משעשעת וגם סבירה לגמרי. אפשר לראות איך עיתון הארץ, שנחשב לעיתון המקצועי ביותר לדאבוני, נוקט עמדה – סיכול ממוקד לרונן שובל. לא מרעיש במיוחד, אבל אנקדוטה נחמדה. ואתם יכולים לא לסבול את רונן שובל, רק אל תפילו את זה על פרספקטיבה. מסכן גם ח"כ אחמד טיבי, שבכל פעם שהזכירו אותו בהארץ הזכירו בסוגריים שהוא הודח מהתמחות בהדסה בגלל תקיפת מאבטח של בית החולים. איך הם יודעים שם בהארץ לשלוף את העובדות האלה בזמן הנכון תמיד…

  3. איתי – מעניין שרק הארץ בחר לחזור כל כמה ימים (לפעמים פעמיים ביום) על הפסיקה הספציפית הזאת בהקשרו של שובל. אם אתה לא רואה בעיה בהיטפלות דווקנית שכזאת לשובל (האם כל כמה ימים הרשעתו של רמון הוזכרה בהארץ? אולמרט? דרעי? שתיקתו של בוז'י?), האובייקטיביות שלך נפגעת.

  4. ואם בית המשפט החליט זה בטח נכון!
    כך בעולם המפגר של המגיב המפגר מעלי…

    היה או לא היה?!?!?!?!?! אולי דווקא לא היה.

  5. האם כאן אתם מתחילים את הנפילה? הרי כל כוחו של פרספקטיבה הוא בנאמנות לשאלה 'היה או לא היה'. ובכן, היה או לא היה? האם בית המשפט הכריז או לא הכריז על רונן שובל כעל פרוטו-פשיסט? האם שובל הוא לא אכן פרוטו-פשיסט? אני במקומכם הייתי משאיר את החלק הזה של האתר שלכם לפרסומות. כי מה שעשיתם כאן הוא שני דברים מעניינים מאד. א. תרמתם להבנה שרונן שובל הוא פרוטו-פשיסט. ב. הגדלתם את הספק של אלו שמפקפקים בכם בשל הכיפה הסרוגה שאולי מונחת על ראשם של כמה מאנשיכם. בקיצור, אילו אני אתם, אני מוריד מיד את הפוסט המיותר הזה. כי על השאלה 'היה או לא היה' – כלומר האם בית המשפט הכריז על רונן שובל כעל פרוטו-פשיסט – עניתם בעצמכם. היה.

  6. כתבה קצת מיותרת (אם כי משעשעת), כי אתם מצהירים שאתם נגד עיוות עובדות, ומה לעשות, בית המשפט אכן פסק את מה שפסק.. הארץ אמנם יכולים להיות נודניקים, אבל חבל שתעזבו את המטרה העיקרית שלכם- הארץ מספק מספיק הזדמנויות כאלה. האובייקטיביות שלכם לעומת זאת, נפגעת.

  7. בית המשפט אף הרשיע את עיתון ״הארץ״ בעבירה פלילית של פרסום מודעות למתן שירותי מין.
    לכן, אני מציע שלהבא, בכל פעם שבאתרכם יהיה איזכור של העיתון, תוסיפו בסוגריים הערה על ההרשעה בפלילים של העיתון הצדקני/טהרני/מוסרני.

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות