סקופ! Newsweek מצא הוכחות לקיומה של פלסטין הקדומה

מסע סהרורי בין מפות היסטוריות, דרכונים מנדטוריים וארוגרמות ועתיקות, הוביל את ה Newsweek למסקנה שמדינת פלסטין קדמה למדינת ישראל. וכשמכירים את העורכת שנחלצה להגנת הממצא המרעיש, הכל נעשה מובן

 

לפני כחודש התלקחה בבלוגוספרה הפרו פלסטינית טענה נגד גוגל, לאחר שכביכול הסירה את "פלסטין" ממפות החברה. הסיפור כבה די מהר, לאחר שהחברה הודיעה בתגובה ש"פלסטין" לא הוסרה, כיוון שמעולם לא הופיעה במפות של גוגל.

בעיני המגזין Newsweek Middle East לא מצא הדבר חן והוא פרסם כתבה מאת בן וויט (Ben White) בה נטען שעל גוגל לשנות את מדיניותה, היות ורוב מדינות העולם מכירות במדינת פלסטין. כדי לחזק את החשיפה לכתבה, הפיקו העורכים, (מיד תבינו באילו עורכים בדיוק מדובר), סרטון  הסבר קצר שפורסם בטוויטר.

אם עד עכשיו התנהל הוויכוח בענייניות, הסרטון ששחרר Newsweek כבר גלש אל האבסורד, כשטען בביטחון שמדינה בשם בפלסטין הייתה קיימת עוד לפני מדינת ישראל, ולבטח לפני שנת  1948.

 

 

ומה ההוכחות? מפות, מסמכים וחפצים, בהם מוזכרת "פלסטין", הממחישים את העובדה הספק מצערת ספק מבדחת, לפיה העורכים לא מבינים את ההבדל בין קיומו של שטח הידוע כפלסטין (מה שממילא איש אינו מכחיש), לבין קיומה של מדינה המוכרת בשמה כפלסטין.

פלסט1

(תרגום: "פלסטין התקיימה כמדינה עוד לפני מדינת ישראל וגם לאחריה שהוקמה בשנת 1948")

 

מי שפירק, אחת לאחת, את רשימת ה"הוכחות" לקיומה של מדינת פלסטין בקדומה, הוא  הבלוג Israellycool. להלן רשימה החלקית:

Golda
אגרת מגולדה מאיר לכתובת בתל אביב -פלסטין! הוכחה!

 

דוגמה נוספת בסרטון היא מופלאה. מדובר במפה מהמאה ה-19 שפורסמה בארה"ב. על פי הסרטון המפה "בבירור מראה את פלסטין כמדינה". מדוע מופלאה? כי המפה היא מפה של ההתנחלויות של שבטי ישראל בתקופת התנ"ך:

Map
המפה מציינת את פלסטין. מה עוד היא מציינת?

 

ככל הנראה הדרכון בסרטון (וגם המסמכים האחרים) נועדו לשכנע אנשים כי פלסטין הייתה מדינה עם דרכון משלה. מדובר בדרכונים מתקופת המנדט (ואכן בתמונה רואים שמדובר על דרכון בריטי).

כאן נכנסה לתמונה אחת העורכות של Newsweek Middle East שתקפה את חשיפת העבודה הרשלנית עד כדי גיחוך שעשה המגזין שלה. זה היה רעיון גרוע, כיוון שבכך היא חשפה עצמה כאנטישמית בורה ונבערת, עת נחשפו דעותיה ברבים. מסתבר שהגברת מכחישה את קיום בית המקדש בהר הבית, משוכנעת שרוב היהודים האשכנזים בעצם אינם צאצאי עם ישראל, לפחות לא מבחינה גנטית, כיוון שמוצאם מהכוזרים, ועוד כהנה וכהנה, ממיטב התנובה המוכרת לנו מסליהם של האנטישמיים הקיצוניים ביותר:

Leila

 

Khazar

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות