ציוצים מחוקים כחלונות לנשמה

על האגרסיות המושתקות ושרשרת השנאות של העיתונאי רענן שקד, ניתן ללמוד דווקא מתוך הציוצים הגסים והברוטליים הרבים שהוא מעלה ומוחק כעבור זמן קצר

אלימות ושנאות המבקשות שוב ושוב להתפרץ. רענן שקד. (צילום: ויקיפדיה)

בסוף השבוע צייץ העיתונאי רענן שקד ('ידיעות אחרונות') את הציוץ הזה וכעבור זמן קצר מחק אותו:

במקרה זה מן הסתם נבוך שקד מחשיפת תשוקתו לפעול באלימות פיזית קשה כלפי ראש הממשלה, אבל ציוץ ומחיקה מהירה זהו דפוס חוזר על עצמו אצלו. האצבעות, בהוראה ישירה מהמעיים, ממהרות להקליד ולצייץ, הראש, באיחור אלגנטי, מזהה שהציוץ בלתי ראוי ומורה להן למחוק.

מהם המכנים המשותפים לציוצים הנשלפים ונמחקים שהוא מפיק? שנאה עמוקה ומטורפת לחרדים ולמתנחלים? דחף אלימות כבוש?

הנה מקבץ קצר של ציוצים שצייץ שקד ומחק כעבור זמן קצר. הציבור מוזמן לאתר ולהסיק בעצמו את מסקנותיו לגבי זרמי העומק האפלים בתודעתו של שקד.

את קריירת השלפן-מוחק המטאורית שלו התחיל שקד מזמן, אבל הציוץ הזה, בו האשים את הורי שלושת הנערים בחטיפתם ורציחתם בידי חמאס ומחק כעבור זמן קצר, ללא ספק היה מבחינתו הציוץ שהשיק את הקריירה:

בשבוע שעבר חזר שקד אל אותה שלולית קיא, כשהשווה בין אמא של רנה שנרב ז"ל, שנרצחה במעיין ליד דולב, לבי אמהות השהידים. גם את זה הוא כמובן מחק:

אגב תשוקה לאלימות, היה לרענן שקד גם ציוץ בו קרא לרצח ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ברק, כיוון שהחליט שזה מה שמגיע להם בגלל שהכינו את הצבא לתקיפת מתקני הגרעין באירן.

וכך צייץ שקד וכמובן מחק מיד:

ביבי וברק הם טיפוסים משיחיים ודמוניים שמשחקים בחיים שלנו ובעיקר של ילדינו. היחס הראוי להם הוא כאל הקולונל קורץ ב'אפוקליפסה', ובדחיפות דומה.

(כזכור, בסרט "אפוקליפסה עכשיו" יוצאת משלחת של צבא ארה"ב לחסל את הקולונל המורד שאיבד את שפיותו)

לשקד יש אובססיה לחרדים. הנה ציוץ שהעלה ומחק מיד, בו הוא קורא להנפיק להם "רישיון הורות" כתנאי להקמת משפחה, כיוון שהם מעזים להסתובב לו עם ילדיהם בתל אביב:

רואה בהם בעלי חיים ש"מציפים" לו את הארץ ועומדים לקחת אותה ממנו: (את הציוץ הזה דווקא לא מחק, מוזר)

גם הקולגות שלו מוציאים ממנו את המיטב. הנה הוא קורא להחרים לנצח טאלנט, בגלל שהשתתף בקמפיין הליכוד (ואז מוחק כמובן)

ומנבל את הפה כלפי קולגה אחר, עורך האח הגדול יורם זק, ("אתה חרא בן אדם, יורם זק") ושוב מוחק מיד, הפעם בנימוק אחר: "לא רוצה שיהיו לי בעיות בתעשייה"

לא רק קולגות מוציאים משקד את תחתיות נפשו. גם נבחרי ציבור.

הנה הוא מתבהם כלפי שרה בממשלה, לדעתי ברמה של הטרדה מינית, וכרגיל מוחק מיד

וגם על שר בממשלה, וגם את זה מוחק מיד:

היו לשקד מן הסתם עוד ציוצים רבים שנכתבו, חשפו תהומות ונמחקו מיד. אלה, על כל פנים, מה שמצאתי בחיפוש ראשוני.

זוכרים עוד ציוצים? שרשרו אותם כאן ונוכל להרחיב את בסיס הנתונים ולדייק מתוכו אבחנות ממוקדות יותר באשר למיצי הקיבה של רענן שקד ולתופעות ולאנשים המעוררים את תסיסתם וגלישתם

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. מצחיק! מליוני הציוצים והפוסטים על השמאל, ה"סמולנים", ה"0מולנים" או ה"שמאל ששכח מה זה להיות יהודים" חלפו עברו מעל ראשך. כמה ציוצים של רענן שקד גרמו לך לחוסר נחת. אתה קורע!

  2. כפי הנראה חנן עמיאור אינו היחיד שמודע ל"ציוצים" האלה. עכשיו זה גם נחשף כאן. בכל זאת לא יקרה שום דבר. מיותר לציין שאם איש ימין היה מפרסם חצי מזה הארץ הייתה רועשת.

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות