'הארץ': אש"ף מנסה מ 1988 להפסיק עם הטרור

'הארץ', היסטרי מאז פרסום תוכנית המאה, הולך ושוקע אל מחוזות השקרים וההזיה. כל שקר בוטה מקודמו

"שיח מדיני על חשבון המאבק המזוין" (גדודי חללי אל אקצא, הזרוע הצבאית של אש"ף. צילום: פלאש 90)

פרסום תוכנית המאה הוציא את 'הארץ' משיווי משקל. הדרך של העיתון להתמודד עם השינוי היסודי בשיח על הסכסוך הישראלי פלסטיני, היא לנסות ליצור מציאות כוזבת באמצעות פרסום סדרת שקרים גסים על הנושא, שכל אחד מהם מאפיל על קודמו בבוטותו.

שקרי 'הארץ' מופצים בשני מישורים: האשמת ישראל בפשעים שלא ביצעה וזיכוי הפלסטינים מפשעים שכן ביצעו.

זה התחיל עם הטענה שבמהלך מלחמת העצמאות גירשה ישראל את רוב העם הפלסטיני (לא נכון) למדינות ערב (שוב לא נכון) ושהיא אשמה בתנאי המחיה הקשים שלו במחנות הפליטים במדינות ערב, (גם זה כמובן שקר)

הרחבה על שקרים אלה כאן.

משם עבר העיתון לשקר שאין להגדירו אלא כמגוחך, ולפיו ישראל אחראית לכ 20% מבעיית הפליטים בכל העולם, (בפועל רק אלפים בודדים מבין למעלה מ 70 מיליון פליטים בעולם, הם אכן פלסטינים שנפלטו מארצם בעקבות המלחמות שיזמו נגד ישראל)

המשיך לשקר לפיו אמנת אש"ף, הקוראת לחיסול ישראל, בוטלה,  

והתקדם לטענה שמלחמת העצמאות ומלחמת ששת הימים לא היו בהכרח מלחמות הגנה אלא פעולות התקפיות שיזמה ישראל.

ביום שישי האחרון הוסיף העיתון למחרוזת השקרים שלו על אודות הסכסוך חרוז צבעוני במיוחד, מאת שאול אריאלי, ולפיו:

העסקה (עסקת המאה, ח"ע) פוגעת אנושות באש"ף, שמ–1988 מנסה להוביל שיח מדיני לפתרון הסכסוך על חשבון המאבק המזוין.

האמנם מזה למעלה משלושים שנה מנסה אש"ף להוביל שיח מדיני על חשבון המאבק המזוין?

התשובה חד משמעית: לא. אריאלי משקר בגסות לקוראי 'הארץ' ועורכי העיתון מפיצים את השקר.

סעיף 9 באמנת אש"ף, שהיא מסמך היסוד של הארגון, קובע כך:

המאבק המזוין הוא הדרך היחידה לשחרור פלסטין ולכן, הוא אסטרטגיה ולא טקטיקה

סעיף 10 באמנה קובע כך:

הפעולה הפידאינית מהווה את הגרעין של מלחמת השחרור העממית-הפלסטינית והדבר יחייב את הסלמתה, את הרחבתה, את ההגנה עליה ואת גיוס כל היכולת הפלסטינית במסת-אדם ובמדע, את ארגונם ואת שיתופם במהפכה הפלסטינית המזויינת

אש"ף מעולם לא חזר בו מאמנה זו.

יתרה מזו, הוא הקים רשת ארגוני טרור שתפקידם היה לממש את סעיפי 9 ו 10 ולהוביל מאבק טרוריסטי מזוין נגד ישראל, שבניגוד לשקר של אריאלי, פעילותם רק התעצמה ב 30 השנים האחרונות.

ארגון הטרור המזוין, הגדול והרצחני ביותר של אש"ף, שהוקם בשנת 2000, (12 שנה לאחר שלטענת אריאלי זנח אש"ף את המאבק המזוין), הוא ארגון גדודי חללי אל אקצא. הוא הוקם מתוך ארגון 'התנזים' של אש"ף, שהתמחה בשנות ה 90' בפיגועי ירי בכבישי יו"ש ובפיגועי התאבדות המוניים בכל רחבי הארץ. שני הארגונים האלה, כאמור שניהם זרועות של אש"ף, (שמהם התחדש ב 2004 גם ארגון הטרור הרצחני 'נצי הפתח'), אחראים לרציחתם של מאות אזרחים ישראלים ולפציעתם של אלפים נוספים בפיגועי טרור, כולם אחרי שנת 1988.

מחקירתו בשב"כ של מזכ"ל התנזים והטרוריסט הרוצח, מרואן ברגותי, שגם הוא כמובן ניהל מאבק מזוין מטעם אש"ף הרבה אחרי 1988, עולה אחריותו העליונה של מנהיג אש"ף יאסר ערפאת למאבק הטרוריסטי המזוין של אש"ף נגד ישראל, לאורך שנות התשעים ושנות האלפיים.

ועוד פרט מעניין מחקירתו של ברגותי:

בעשורים שלאחר 1988, הגביר אש"ף את קצב המאבק המזוין בישראל בהחלטה מתוכננת ומודעת, כי חשש לאבד את בכורת המאבק המזוין לארגונים האסלאמיים, כדוגמת חמאס והג'יהאד האסלאמי.

ניסיונות מצד מנהיג אש"ף, מחמוד עבאס, להטות את אש"ף להובלת שיח מדיני על חשבון המאבק המזוין, נכשלו בועידות הפתח פעם אחר פעם.

שמיים וארץ בין המציאות המדממת הזו, המוכרת היטב לכל ישראלי, לבין השקר הביזארי של שאול אריאלי ב'הארץ'.

'פרספקטיבה': שאול אריאלי, האמנם לאש"ף אין אחריות למאבק הפלסטיני המזוין משנת 1988 ועד היום?

שאול אריאלי: אשף קיבל ב 1988 את 181 ואת 242 שמשמען הכרה בישראל בקווי 67. על סמך הכרה זו התקיימה הכרה הדדית בין ישראל לאשף ונחתמו הסכמי אוסלו על בסיסה ב 1993. מאז, וביתר שאת , מאז 2005, עם בחירתו של עבאס, אשף מוביל את המאבק המדיני על חשבון המאבק המזוין. זוהי המדיניות הרשמית ובפועל של ההנהגה המוכרת והלגיטימית של העם הפלסטיני. יחד עם זאת, אכן בוצעו פעולות טרור, שנחשבים על ידם, כהתנגדות לגיטימית, של תתי הארגונים שציינת. יש לזכור שמאזן גינה את האינתיפאדה השנייה וראה בה אסון לפלסטינים, לכן ב 15 השנים האחרונות הוא מקפיד להכיל כל מחאה אלימה נגד ישראל.

יש לזכור שהביקורת של האירגונים האיסלמיים על אשף עיקרה על נטישת המאבק המזויין לטובת המאבק המדיני.

כמו כן, אלו הן התארגנויות שמזוהות עם הפתח ולא של אשף אך כמובן שאי אפשר להתעלם שהפתח הוא הארגון המרכזי ובראשו עמדו ערפאת ועבס. הפלסטינים אינם חפים מטעויות ומהפרות ההסכם אך עדיין מציגים עמדה ליישוב הסכסוך על בסיס הלגיטימציה הבינלאומית ולא על מאבק מזויין כארגונים האיסלמיים

'פרספרטיבה': אבל ניסיונות חוזרים ונשנים בועידות הפתח להעביר החלטה על מעבר למהלך מדיני על חשבון מאבק מזוין נדחו שוב ושוב

שאול אריאלי: הגורם הלגיטימי והמוכר בעולם הוא אשף. ישראל הכירה בו והוא הכיר בה. תמיד תוכל להשוות זאת למפלגות בישראל ששוללות את פתרון שתי המדינות ומתנגדות לכל הסכם. הם יושבות גם בממשלה.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. כזכור תחת פיקוח בינלאומי, כמייצג ה"פלסטינים". עובדה הידועה היטב לביטאון החמאס ['הארץ' בשבילכם] שבזמנו הצדיק ותירץ אותה.

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות