'הארץ' מציג: שקרים, שנאת ישראל, שקרים

בחנופה והתבטלות מעוררות מבוכה, מעניק 'הארץ' לאיש השמאל הרדיקלי האמריקני והאנטי ישראלי ג'פרי סאקס במה חופשית לשנאת ישראל, האשמתה, דרישה לכניעתה ואיומים בנטישתה, הכל על בסיס שקרים

חושב שישראל רקובה ומאיים עליה בנידוי אם לא תיכנע. הגיבור החדש של 'הארץ' ג'פרי סאקס (שער מוסף 'הארץ' האחרון)

ביום שישי התפרסם ב'הארץ' ראיון מעניין שערך צח יוקד עם ההוגה הפוליטי האמריקני ג'פרי סאקס.

הוא היה מעניין בגלל שסאקס מאיים על ישראל ש"תישאר לבד" ללא תמיכה בינלאומית, אם לא תסכים למה שהוא למעשה כניעה לחמאס – שיקום הרצועה על חשבון ישראל ו"פשרה" הכוללת תמיכה במדינת טרור ערבית על כל יהודה שומרון ומזרח ירושלים וקבלת זכות השיבה, גם לתוך ישראל. (שהיא תנאי סף של הערבים ל"פשרה")

כדי לבסס את איומיו, קובע סאקס שרשרת קביעות. הנה:

(ישראל) מבודדת לגמרי, מלבד התמיכה שהיא מקבלת מארה"ב וממדינות זעירות כמו מיקרונזיה ונאורו.

רוב הציבור האמריקאי מתנגד למה שממשלת ישראל עושה כעת בעזה. העולם כולו מתנגד למה שישראל עושה כעת, וארה"ב ניצבת כתומכת יחידה של ישראל במוסדות הבינלאומיים.

הפתרון לסכסוך הוא פשרה, עם גיבוי של מועצת הביטחון. לחמאס לא תהיה שום אפשרות לחסום הסדר כזה. אפילו איראן חותרת לשם

האמנם ישראל מבודדת לגמרי למעט מיקרונזיה ונאורו?

סאקס כמובן משקר במצח נחושה, כפי שכבר הבהרנו השבוע כאן ב'פרספקטיבה'. ישראל לא מבודדת כלל. היא אמנם מתמודדת עם אתגרי הסברה, אבל כפי שמראה הסקירה שפרסם מכון  inss, עדיין נהנית מתמיכה דיפלומטית וצבאית של גוש חזק ויציב של מדינות, המרכיבות למעשה את המערב הדמוקרטי.

סאקס אף מזהיר מעליית מעצמות חדשות שיערערו את שליטת אמריקה בעולם ובכללן הודו. מה שהוא נמנע מלהזכיר, זה שהודו, שלאורך עשרות שנים תמכה בפלסטינים, קבעה תקדים היסטורי הפוך להפחדותיו, כשלראשונה בתולדות היחסים בין האומות, התייצבה לצד ישראל.

נתון נוסף שסאקס מתעלם ממנו הוא שינוי קבוע בכוחות המרכזיים בפוליטיקה של מדינות אירופה, שבשל חוויותיהן המפוקפקות עם המהגרים הערבים שהשתלטו על רחובות ערי היבשת, מפתחות סנטימנט אנטי מוסלמי, שאחד מביטוייו הוא הבנה גוברת לאתגרי ישראל ולא הבנה פוחתת.

הכוחות הפוליטיים העולים באירופה מתייצבים לצד ישראל. כך בפרלמנט האירופי, בהולנד, בגרמניה, (קואליציה ואופוזיציה) בצרפת, וכמובן גם במדינות ברית וישיגרד.  

סאקס מוסיף טענה לפיה "רוב הציבור האמריקני מתנגד למה שעושה ישראל בעזה". עוד שקר. בתחילת המלחמה התמיכה של אזרחי ארה"ב בישראל היתה מוחלטת. 96%. במשך הזמן היא התכרסמה מעט, אבל עדיין עומדת על רוב עצום. 82% מבין אזרחי ארה"ב, התומכים בישראל לעומת חמאס.

טענה שקרית נוספת של סאקס: ארה"ב תומכת יחידה של ישראל במוסדות בינלאומיים.

טענה זו מגוחכת במיוחד, נוכח העובדה שאפילו בית הדין בהאג נמנע מלקרוא לישראל להפסיק את המלחמה בעזה.

 והטענה המגוחכת והתלושה מכולן:

אפילו איראן חותרת לפשרת שתי המדינות, אליה חמאס לא יוכל להתנגד.

דברי הבל של אדם שאו שהוא בור, או שהוא משקר. כנראה האופציה השניה.

חמאס לא רק יוכל להתנגד למדינה יהודית ריבונית בישראל, הוא מחויב להתנגדות רצחנית למדינה כזו עד קץ הימים והוא נושא עמו שבועת עולם למלחמה מתמדת במדינה כזו עד למחיקתה.

יותר מזה – במסמך המדיניות שפרסם ב 2017, הוא מגדיר בפירוש את פתרון 2 המדינות כשלב זמני בלבד בדרך למחיקת ישראל כולה מעמדה נוחה יותר.

יכול להיות שמר סאקס לא מכיר את מסמך המדינות של חמאס, בו הוא חושף את כוונותיו ללא התייפייפות וכחל ושרק?

אגב, לחמאס לא תהיה התנגדות לכך מצד הרשות הפלסטינית, המחויבת גם היא למלחמת נצח נגד ישראל עד למחיקתה.

וכך כמובן גם אירן.

ואתה שואל את עצמך – מניין נובעים המניעים לשרשרת השקרים הגסים האלה, מצד ה"מומחה" ג'פרי סאקס.

ולמה אנחנו שואלים כאן את כל השאלות האלה ולא העיתונאי המראיין אותו?

ואתה מבין שלמה כבר אפשר לצפות ממי שקוראי למחבלי הנוחב'ה "לוחמי חמאס", שקובע שהחברה הישראלית במצב של "ריקבון מוסרי", ואת תגובת ישראל לטבח בעוטף, כבר בימי התמרון הראשונים, מכנה "טבח".

עוד שונא ישראל מקבל ב'הארץ' במה לקרוא לישראל להיכנע לחמאס ולהפיץ את שנאתו לה באמצעות שקרים. מה חדש

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות