מי באמת מתנגדים לעסקה?

'הארץ' מנסים להטמיע היגד לפיו רק "הימין הקיצוני" מתנגד לעסקת החטופים המוצעת. כרגיל, הם משקרים. רוב הציבור מתנגד לעסקה

מי באמת מתנגד לעסקה? נתניהו וסינאוור (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ביום שישי, במאמרה ב'הארץ', קבעה קרולינה לנדסמן עובדה מעניינת.

לטענת לנדסמן,

סטרוק מעדיפה להמשיך את המלחמה על פני שחרור החטופים. זה הכל. ובשביל לדעת את זה אפילו לא היינו צריכים להקשיב לריאיון איתה, כי זו העמדה של הימין הקיצוני למן היום הראשון.

האמנם רק "הימין הקיצוני" מעדיף להמשיך את המלחמה על פני שחרור החטופים?

לא. לנדסמן ו'הארץ' משקרים במצח נחושה.

לפי סקר 'כאן חדשות' מלפני ימים אחדים פחות מחצי מהציבור הישראלי, 47%, מוכן לתמוך בעסקה הכוללת שחרור של כל החטופים בתמורה להפסקה מוחלטת של הלחימה ושחרור של אלפי מחבלים.

זו עסקה טובה בהרבה מהעסקה שמציע חמאס, שכן תמורת הפסקה מוחלטת של הלחימה ושחרור אלפי מחבלים הוא מוכל לתת רק פחות מעשרים חטופים, שזה כמובן רחוק מאד מאת כולם.

ועדיין היא זוכה לתמיכת פחות מחצי מהציבור.

כלומר, ההיגיון אומר שאם היו מציגים לנסקרי הסקר של 'כאן חדשות' את העסקה המוצעת, הכוללת שחרור פחות מ 20 חטופים, הרבה פחות מאשר 47% היו תומכים בה.

אלא אם כן לנדסמן טוענת שרוב מוחלט בציבור הישראלי הוא "ימין קיצוני". על פי רמת העיתונות שמציג לאחרונה העיתון, גם את זה כבר לא ניתן להוציא מכלל אפשרות.

להצטרפות לרשימת התפוצה וקבלת עדכונים שוטפים במייל לחצו כאן.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות