'הארץ': "ב"תוכנית השלבים" אימצו הפלסטינים את הצורך בפשרה"

איזו אתיקה בכלל נותרה ל'הארץ', אם גם את התוכנית הברורה ביותר לחיסול ישראל בשלבים, הם מציגים לקוראיהם כהיפך המוחלט?

בתמונה: ה"מומחה" שאול אריאלי מוכר את הבליו, במקרה זה באולפן כאן 11. (צילומסך)

ביום שישי האחרון פורסם ב'הארץ מאמר מאת ה"מומחה" לסכסוך הישראלי פלסטיני, ד"ר שאול אריאלי.

לאורך כל המאמר מציג אריאלי את הפלסטינים כמי שקיבלו הכרעה אסטרטגית לאמץ פשרה עם ישראל.

ועל מה הוא משעין את קביעתו בדבר הכרעת הפלסטינים ללכת לפשרה? לא פחות ולא יותר – על 'תוכנית השלבים', או 'תוכנית 10 הנקודות'. ובלשונו:

ב–1974 החלו הפלסטינים להפנים את הצורך בפשרה ועל רקע זה אימצו את "תוכנית השלבים"

אין גבול לשקרים ולסילוף ההיסטוריה שבהם נוקט 'הארץ', בשבתו כעלון התעמולה של הפלסטינים.

לטובת קוראי 'הארץ' המשוטים, הנה האמת על תוכנית השלבים ועל "הפנמת" הפלסטינים את "הצורך בפשרה":

סעיף 2 בתוכנית השלבים קובע:

הארגון לשחרור פלסטין ינקוט בכל האמצעים, בראש ובראשונה מאבק מזוין, לשחרור טריטוריה פלסטינית, ולהקמת רשות לאומית לוחמת למען העם, על כל חלק מטריטוריה פלסטינית שישוחרר. דבר זה ידרוש שינויים נוספים שיתבטאו במאזן הכוחות לטובת עמנו ומאבקו

כלומר: ניקח מהיהודים כל פיסת אדמה שרק נוכל, בכל אמצעי שרק נוכל, לרבות כמובן בהסכמים שבכוונתנו מראש להפר בעתיד, ונשתמש בו כנקודת זינוק משופרת לקראת השתלטותנו על תא השטח הבא.

סעיף 4 קובע:

כל צעד בכיוון השחרור הוא צעד למימוש האסטרטגיה של הארגון לשחרור פלסטין להקמת מדינה פלסטינית דמוקרטית, כפי שנקבע בהחלטות הקודמות של המועצה הלאומית הפלסטינית

כלומר: כל צעד, לרבות הסכמי שלום עם ישראל המיועדים מראש להפרה בהמשך, כפי שהסביר ערפאת בפירוש בנאום יוהנסבורג.

סעיף 8 קובע:

ברגע שתוקם, הרשות הלאומית הפלסטינית תפעל לאיחוד המדינות הלוחמות, במטרה להשלמת שחרור כל השטחים הפלסטינים, וכצעד נוסף לאחדות ערבית כוללת

"במטרה להשלמת שחרור כל השטחים הפלסטיניים". האם ניתן להיות יותר ברור מזה?

ואריאלי ו'הארץ' ממשיכים לשקר לקוראי העיתון:

כאשר אש"ף קיבל את ההדרגתיות שנכפתה עליו, הוא הניח שהתהליך יסתיים בהקמת מדינה פלסטינית בקווי 67' (עם חילופי שטחים)

גם זו כמובן חצי אמת הגרועה משקר. אש"ף הניח שהתהליך יסתיים במדינה פלסטינית נקייה מיהודים ולצדה מדינה אזרחית שישראל מחויבת לקלוט אליה כל פליט וכל צאצא פליט שיחפוץ בכך (מפליטי 48') ובכך להטביע אותה במיליוני פלסטינים שבתוך זמן קצר יהפכו גם אותה, ברוב פלסטיני מוצק, למדינה פלסטינית עם מיעוט יהודי בתוכה הנתון לחסדי הרוב הפלסטיני.

אש"ף לא רק הניח שכך יסתיים התהליך, הוא התעקש על נקודה זו גם במחיר פיצוץ סבבים חוזרים ונשנים של שיחות שלום.

את המאמר רצוף הכזבים הזה, מקנח אריאלי בכזב חינני, לפיו לרשות הפלסטינית יש אוריינטציה דמוקרטית. ובלשונו:

הישג פלסטיני חסר תקדים הוא הקמת הרשות הפלסטינית בבחירות דמוקרטיות, שיצרה בסיס ל"מדינה שבדרך", והובילה להכרת האו"ם בפלסטין כמדינה משקיפה

האם ידוע ל"מומחה" אריאלי מתי לאחרונה נערכו ברשות הפלסטינית בחירות דמוקרטיות?

בוודאי שידוע לו, אבל נוסיף זאת גם אנחנו כאן:

הבחירות הראשונות שהתקיימו ברשות לאחר הקמתה, ב-1996, היו בחירות כזב, כיאה לכל הדיקטטורות הערביות שסביבנו. מול עראפת העמידו מועמדת בדיחה "עצמאית" שאף אחד לא מכיר וכך הוא זכה בכמעט 90% מהקולות.

הפעם הבאה היתה לפני קרוב לעשרים שנה, אז נבחר מחמוד עבאס ל 4 שנים הנמשכות עד היום. ובחירות דמוקרטיות גם לא נראות באופק, כי אין שום קשר בין הרשות הפלסטינית לבין דמוקרטיה.

כשם שאין שום קשר בין 'הארץ' לבין אתיקה, או בכלל עיתונות. רק תעמולה, ורק לטובת האויב

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות
Loading Gif... לפתיחת כל התגובות
  1. מצדיעה על עבודתו ההרואית של חנן עמיאור נגד שקרי הארץ (הארס Haaretzism) שמצדיקה גזענות ערבית רצחנית (עליונות-ערבית) ומשמיצה אלו שפשוט מפחדים מגזענות זו.

  2. הטקסטים בביטאון מיועדים-מוכוונים למהדורתו האנגלית ולקהל יעד [-בארק חוסיין אובמה, נועם חומסקי כדוגמא] הזקוק לטקסטים היוצאים מהמדינה היהודית ובשפתה והשוללים ומנאצים את קיומה וזאת כדי לחמש בעזרתם את פעילותם נגדה. קהל יעד זה אינו מעונין כלל בעובדות אלא בעיוותן המסופק יומיומית ע"י הביטאון. היה מעניין לו מנדהו היה לוקח על עצמו ללקט את הסתמכויותיהם של אויבי המדינה היהודית ועמה על ציטוטים וטיעונים מהביטאון.

הצהרת נגישות

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות